servey-hero-100

סקרים

סקרי שטח, DoorToDoor , סקרים אינטרנטיים, סקרי תחבורה

אנו בסיגמא 6 מאמינים בסקרי שטח ככלי סקירה חזק ויעיל ומבצעים את סקרי השטח שלנו בכל רחבי ישראל, בהתאם לנושא ולצורך הלקוח. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך סוקרים מיומן, העוברים הכשרות קפדניות בכדי להתאים לאוכלוסיית המחקר. החברה מתמחה בראיונות פרונטאליים, סקרים אינטרנטיים ובמיוחד בסקרים מעולם התחבורה – סקרי נוסעים בתחבורה ציבורית (Onboard), סקרי הרגלי נסיעה, ספירות נוסעים, סקרי שביעות רצון ועוד.

המטרה העיקרית שלנו בסיגמא 6 היא להבטיח נתונים איכותיים ככל האפשר. לטובת מטרה זו, אנו מפעילים מערך פיקוח ובקרה נרחב הכולל משאב אנושי מיומן בדמות מנהלי פרויקטים הפועלים יחדיו עם צוות הסוקרים, ואף פיתוחי תוכנה ייחודים לחברת סיגמא 6 בדמות מערכת Pristo החדשנית, המאפשרת לנו לנהל את המידע שנאסף באופן חסר תקדים ובדרך שונה מבעבר, ובכך להשיג תוצאות איכותיות פי כמה בנתונים הנמסרים אל הלקוח.

3

סקר הרגלי נסיעה

בעולם התחבורה, סקר הרגלי נסיעה הוא הבסיס העיקרי עבור תכנון תחבורה. באמצעות המידע שנאסף בסקר זה, ניתן לתכנן תחבורה בצורה מיטבית, החל מבניית גשרים, דרך סלילת כבישים ועד להצבת תחנות חדשות של תחבורה ציבורית. סקר זה מתבצע במשקי בית בשיטה חדשנית המשלבת שימוש בסוקרים, מכשירי GPS ותוכנה ייעודית שפותחה בחברה.

הנתונים שנאספים מוזנים ישירות אל מערכת Pristo – מערכת חדשנית בפיתוח סיגמא 6, אשר מנהלת את המידע באופן אוטומטי, ומבצעת בקרות שמזהות באופן מיידי את הבעיות שעולות בנתונים שנאספו, מה שמאפשר לסוקר לטייב את המידע מול משק הבית הנסקר בו במקום, ובכך, לייצר קובץ נתונים בעל איכות שאין שנייה לה.

1

סקר נוסעים בתחבורה ציבורית (Onboard)

בסיס התכנון של תחבורה ציבורית מתחיל באיתור ההיצע והביקוש הקיימים, זיהוי היתכנות וביסוס פוטנציאל שוק לפני שמטמיעים שירות חדש או מסירים שירות שכבר לא נמצא בביקוש. על מנת לזקק את הצרכים הקיימים בעולם התחבורה הציבורית, החברה מבצעת סקר נוסעים בתחבורה ציבורית (Onboard) הממפה את הנוסעים בתחבורה ציבורית בכל אזור נתון. בסקר זה מייצרים מסד נתונים מקיף של כמות נוסעים בכל קו ובכל תחנה, בכל שעות היום. מדגם נרחב מהנוסעים עוברים ראיונות פרונטאליים במטרה לבדוק את דרישות השוק אל מול הרשת הקיימת.
החברה פיתחה מערכת ייעודית לתכנון, ניהול, איסוף המידע וביצוע הבקרה בסקר, הכוללת:

  • בניית תוכנית דגימה על בסיס פרמטרים סטטיסטיים אשר נגזרים מלוח הזמנים המתוכנן של הקווים
  • בניית תוכניות עבודה תפעוליות בהתבסס על לוח הזמנים של הקווים (GTFS) ותחת אילוצי זמן, מרחק וכח האדם
  • איסוף נתונים מדויק תוך שימוש ברכיבי GPS
  • אלגוריתם לניתוח ועיבוד המידע המתקבל מה-GPS, ושיוך העצירות השונות לתחנות הקו
  • פיקוח ובקרה באמצעות מערכת התראות על בעיות לוגיות בנתונים ודו"חות אוטומטיים בזמן אמת.
  • ייצוא קל ופשוט של קבצי הנתונים במספר פורמטים

אנו בסיגמא 6 מבצעים את הסקרים הללו בעזרת מתודולוגיה ייחודית שפיתחנו, לצד שיטות בקרה קפדניות, על מנת לצמצם הטיות ולהבטיח נתונים איכותיים בכל סקר.

4

בקרת שירות בתחבורה הציבורית

בעולם התחבורה הציבורית נעשה מאמץ תמידי לשפר ולייעל את השירותים המוצעים על מנת להבטיח את שביעות רצונם של ציבור הנוסעים. למטרה זו, מבצעת חברת סיגמא 6 בקרת שירות נרחבת בתחבורה ציבורית תוך ביצוע ניטור, דיווח וניתוח של השירות, שביעות רצון הנוסעים, זיהוי נקודות חוזק וחולשה בשירות, זמנים ותדירויות של נסיעות, צפיפות נוסעים, ספירות נוסעים ועוד.

יתרה מזאת, סיגמא 6 מעמידה לרשות לקוחותיה כלי דיווח מתקדמים, פרי פיתוח החברה, שמבצעים בקרה קפדנית על הנתונים, מאתרים ליקויים ומציגים נתונים איכותיים.